האם יד 2 יכולה לפתור את בועת הנדל"ן בישראל

יש בעולם רק שתי אפשרויות
או לעבוד מפחד או לעבוד מאהבה

מי רוצה נס בחנוכה 2017 שיגיד אני
אז איך עושים את זה ? לא עושים יותר את מה שכתוב כאן מתחת.
אתה מגיע לדירה ואומרים לך המוכרים כך:
א. אני רוצה ביד שני מליון שח כמה שתמכור יותר קח לך.
תסכים או תסרב?
ב. אני רוצה ביד שני מליון אחרי תווך.
תסכים או תסרב?
ג. אני מוכן לשלם אבל בו נדרג את זה.
אם תמכור כך תקבל 2 אחוז ואם תמכור כך
תקבל 1 אחוז ואם תמכור כך אני לא משלם.
תסכים או תסרב?
ד. אני רוצה שני מליון תציע 2,100,000 שח ושלם לך 1% תווך.
תסכים או תסרב?
ה. תתחיל לעבוד ואם תמכור אני אשלם לך, בסוף נראה לפי העסקה.
תסכים או תסרב?
אם שכחתי משהו תוסיפו.
אם סרבת לכל ההצעות הנ"ל אתה מתווך ישר והגון ,
אולי תרוויח פחות אבל כל שקל שתרוויח יהיה ביושר, שווה הרבה יותר מכסף.
חשוב לי לציין שכל ההצעות מגיעים בד"כ
מהלקוחות שרוצים למכור את הנכס שלהם
ומחפשים דרך לא לשלם תווך.
אבל חלק לא קטן מהמקרים מגיע גם מהמתווכים .
השבוע יצא לי לראות התכתבות של מתווכת השולחת סמס ללקוחה שפרסמה דירה למכירה ביד 2.
מתווכת: ריקי?
לקוחה: כן
מתווכת: היי ניסיתי להתקשר קודם שמי א... מ א.... נדלן
לקוחה: תודה כרגע אני לא מעוניינת בשרותי תווך
אם אחליט על תווך אעדכן .תודה בכול אופן .
מתווכת: תודה שחזרת אלי ריקי,יש לנו
לקוחות בלה בלה בלה .....
לא מבקשת ממך לחתום על כלום
יש לנו לקוחות מרוצים וממליצים עלינו
אם תרצי אשמח מאוד להראות ללקוחות שלי את הנכס שלכם תודה .
מתווכת: אז מה את אומרת ריקי?
מתווכת: לא רוצה ממך כלום רק להגיע.
לקוחה: לא תודה.
כל אחד מהסעיפים שציינתי למעלה
גורם למתווך שהסכים לעבוד באחד מהתנאים
או יותר להיות מתווך
מתווך שלא מאמין בעצמו
מתווך לא ישר,
מתווך לא אמין,
מהר מאוד הוא יחפש עבודה חדשה ויאשים את הענף.
ופועל נגד מזמין השרות .
בסרטון המצורף מדובר על :
כיצד לראות את החיים נכון?
מדוע אנשים לא אוהבים אנשי מכירות?
כיצד להתמודד עם דאגה?
כל ירידה לצורך עליה.
לצפייה לחצו כאן
הסבר:
סעיף א : אני רוצה ביד שני מליון ש"ח כמה שתמכור יותר קח לך.
מגיע אלי לקוח שרוצה לקנות נכס
אני מציג לו נכס במחיר יקר יותר מהמבוקש
אני מחתים אותו על טופס הזמנת שרותי תווך,שאומר ………
אם תקנה את הנכס שהצגתי בפניך תצטרך לשלם לי 2% + מע״מ
אבל הנכון הוא:
קונה יקר אתה צריך לחתום לי על טופס שאומר כך:
"שאם תקנה את הנכס שהצגתי בפניך
זה אומר שנדפקת חזק, בינוני, או חלש ועל כך
אתה צריך לשלם לי 2% + מע״מ."
אני מכיר באופן אישי מקרה כזה בפרוזדור ירושלים
על אישה נחמדה ותמימה שלא ידעה מה מצב מחירי הנדל״ן באזור בו גרה
וכך אמרה למתווך .
אני רוצה מליון  ביד תמכור כמה שאתה רוצה וקח לך את ההפרש.
המתווך המתוחכם הדריך אותה כמו שצריך

לא לדבר עם הקונה 
לא להתערב בשום זמן בתהליך .
אכן המתווך הביא לקוח והעסק נחתמה ב 1,3 מליון שח
300,000 ₪ יותר .
האישה בלעה את הרוק וידעה שהיא חייבת לשלם

הבעל נראה מאוכזב איך אשתו עשתה מעשה כזה .
וכך תמה ונשלמה העסקה
המוכרים העבירו למתווך את ה 300,000 ₪.
מילה זה מילה אבל הרגשה, נסו לדמיין את הסיטואציה .
את הסיפור שמעתי מאותה גברת אשר מאשימה את המתווך,
בנוכלות, רמאות, במחלת בעלה,
איך הוא יכל לעשות לנו את זה,
בקיצור אין מילים.
סעיף ב: אני רוצה ביד שני מליון אחרי תווך.
מגיע מתווך עם לקוח שמעוניין בנכס הנ''ל ,
המתווך החתים את הלקוח על 2,1 מליון
100,000 ₪ יותר שיהיה מקום למשא ומתן ,
עולים לדירה הלקוח מגלה עניין ואומר למוכר
תשמע אהבתי ואני רוצה לקנות בכמה אפשר לסגור.
שתי תשובות או יותר
תשובה מספר 1 חד וחלק
מוכר הנכס: תשמע אני לא מתערב אני רוצה ביד אחרי תווך שני מליון 
המתווך שנשאר לו קצת דם בגוף , מכחיל, מצהיב,
ומנסה לעצור את השיחה בין השניים
מקווה שאתם מבינים את הסיטואציה.
ראיתי מקרה כזה בעניים שלי.
תשובה מספר 2 דיי נדיר ,
מוכר הנכס: מה שתסגור עם המתווך ויהיה מקובל עלי נסגור.
תשובה מספר 3
אה מה גמגום קל המוכר פונה למתווך
תגיד איזה מחיר אמרת לו?
העניים זזות ,הקונה מרגיש לא בטוח,
מה לעזאזל קורה כאן?
האם עובדים עלי?
לקוח יצא לחפש דירה עם מתווך, חתם לו על ניירת בלי להתווכח, ומרגיש רעעעעע
סעיף ג : אני מוכן לשלם אבל בו נדרג את זה.
סיפור שמתחיל נחמד ונגמר רע ,
המתווך נותן שרות כאשר טובתו היחידה מול העניים.
סעיף ד: אני רוצה שני מליון תציע 2,100,000 שח ושלם לך 1% תווך.
שים לב קונה יקר עובדים עליך.
סעיף ה: תתחיל לעבוד ואם תמכור אני אשלם לך, בסוף נראה לפי העסקה.
ברגע שתסכים התחילו הצרות,
פיצול האישיות, כדאי לי לא כדאי לי,
חשבון נפש הנותן אישור, לגיטימציה,
למעשים שלי ,
בקיצור התחלה של מחלת נפש .
כל האופציות גורמות למתווך להיות עסוק
באיך להיות נוכל ושלא יתפסו אותו
במקום לעבוד בראש שקט,
לתת שרות טוב ,
לתת שרות מעולה
גם למוכר וגם לקונה .
אחרי זה אגוד המתווכים יוצא לפרסום עם מסר מבריק.
"גם מתווכים הם בני אדם"
חחחח הצחקתם
מי אמר שהם לא בני אדם
כולנו בני אדם שעושים מעשים,ואומרים דברים,
חלק טוב וחלק רע ולכל מעשה יש מחיר
ומי שנמצא קרוב מקבל כוויה בדרגה גבוהה.
והיום אנו עסוקים ביד 2 , בכחלון, בארגון הזה, ובארגון אחר,
זה אלוף, וזה פחות, ההוא לוקח קרדיט על ... ובלה בלה
אנחנו רוצים לשנות את כולם חוץ מעצמנו.
הרי אם נהיה טובים וטובים באמת
מי צריך את יד 2 ? פה לאוזן חזק יותר מכול ערוץ פרסומי
מי יתווכח איתנו על עמלה? מי שטוב משלמים לו טוב .
מי יעיז לומר עלינו כל מיני הכפשות?
איך אפשר להכפיש בעל מקצוע טוב שקיבל עמלה שמנה,
הרי ברור שהוא עשה עסקה טובה .
מתווך טוב , הלקוחות שלו רוצים לעבוד איתו.
לא נצטרך יותר לעשות קומבינות, תרגילים מסריחים,
בקיצור חיים טובים . שווה לנסות
אז איך אפשר להימנע מכל מה שנכתב או נאמר עד כה?
הכללים:
כלל מספר 1 פשטות.
הדרך חשובה יותר מהתוצאה
מי שהגיע לפסגת האברסט אמר שלמעלה בפסגה
אין ככ מה לעשות חוץ מלהצטלם ולהרגיש טוב למשך דקות בודדות
אבל המסע , הדרך,
מה למדנו ?
מה חווינו?
מה נעביר הלאה לאחרים שירצו גם לטפס?
מה היינו עושים אחרת ועוד…...
אם אני לוקח נכס לטיפול בבלעדיות
אז בלעדיות כמו בספרים.
וכל אחד מכם יודע בדיוק מה הכללים .
אני לא מעלה את מחיר הנכס כדי לקבל תווך
הפוך אני מנסה להוריד מעט ממחיר הנכס.
אני מסביר ללקוח את המשמעות
של הבלעדיות מעבר לכול השיווק שנעשה
השת״פ, הפרסום, הבית הפתוח
אני דואג לציין כך: ווידוי הריגה
תקשיב טוב חבר
בתקופת הבלעדיות
גם אם השכן שלך או אחיך
יחליטו לרכוש את הדירה
אתה תצטרך לשלם תיווך
לכן שלח אותם אליי ואני יעשה את
העבודה עבורך על הצד הכי טוב כמה שאוכל.
כמובן לומר בקול חד וברור את ה פלוס פלוס פלוס
אתה תשלם 2% פלוס מע״מ - פלוס מכתב תודה - פלוס טיפ.
אם אחרי כל זה הלקוח החליט לתת לי לטפל בנכס
אז אני סגור על עצמי שהסברתי נכון והלקוח הבין.
אני לא לוקח בלעדיות רק למתווכים זה קשקוש
ויסלחו לי אלה שלא מסכימים.
הנכס מופיע ביד 2
הלקוח יכול לרכוש לבד
אז מדוע שאביא אותו לנכס
שהוא בעצמו יכול לקנות וגם לא לשלם תיווך.
בסרטון המצורף מדובר על :
כיצד לראות את החיים נכון?
מדוע אנשים לא אוהבים אנשי מכירות?
כיצד להתמודד עם דאגה?
כל ירידה לצורך עליה.
לצפייה לחצו כאן
חנוכה שמח
אבי בן ישי ,
לעבוד מאהבה ולא מפחד

תגובות

  1. אשמח לתגובות ,אם יש לך משהו לומר פשוט תכתוב\י בתגובה אני בטוח שאלמד מהתגובות. תודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,