לא עובדים עם מתווכים

קשה לי לא מצליח להרים את הטלפון ולומר

שלום שמי … ואני…. ואני…. ואני…..

לא עובדים עם מתווכים תודה.
לא רוצים מתווכים
למה זה קורה לי
האם אני מציג את עצמי לא נכון?
קשה לי לא מצליח להרים את הטלפון ולומר
שלום שמי … ואני…. ואני…. ואני…..
ואם בסוף הרמתי את הטלפון הם שואלים
תגיד יש לך לקוחות?
מאיפה אביא לקוחות לנכס שלא ראיתי?
תגידו אתם רציניים?
הם לא רוצים שאגיע לבד,
רק אם יש לך לקוח תבוא .
ואני אני. איך אביא לקוח לדירה שטרם ראיתי ,
מה אומר לו ללקוח שרוצה לקנות ?
איך אתאר לו את הדירה?
ואם יש צרות בעיות ?
רגע ואם הלקוח ישאל אותי
תגיד אתה מכיר את הדירה שאתה מציע לי?
מה אומר?
אומר כן?
אשקר ?
אומר לא?
הוא בטח יגיד שאני לא רציני.
אז מה לעשות?
הם גם אומרים לי בטלפון
תקשיב,
אני לא משלם,
אתה רוצה תיקח מהם
תביא לקוחות אבל אנחנו לא משלמים.
ועוד הם מוסיפים ואומרים
דע לך , לפני שנכניס אותך לבית שלנו

לפני הכל אתה תחתום לנו שאתה
לא תבקש שקל אחד תיווך.
אם מתאים לך תבוא.
אנחנו לא רוצים לשלם.
ויש את אלה שאומרים לי
לא עובדים עם מתווכים תודה ומנתקים.
לא רוצים מתווכים ומנתקים .
ואלה שכותבים באותיות גדולות בפרסום
לא למתווכים
מתווכים? לא להתקשר בבקשה.
ראיתי פרסום של דירה באחד מלוחות האינטרנט
עם כיתוב באותיות קידוש לבנה ״לא למתווכים״
החלטתי לבדוק קצת על הלקוחה ,על הנכס ,
מסתבר שזו מתווכת שמפרסמת את המודעה הזו.
אז למה זה קורה לי ?
האם אני מציג את עצמי לא נכון?
האם עלי לשקר?
האם עלי להסתיר את היותי מתווך בשיחה הראשונה?
האם אני מדבר בחוסר בטחון?
יש משהו שאם הייתי עושה אחרת הם היו מגיבים אחרת?
כמה שיחות כאלה אני צריך לעשות ביום?
האם להתייאש?
להחליף עבודה?
אולי אני לא מתאים?
כוס אומו אני לוקח את התיק והולך לשרוף את היום היכן שהוא.
נמאס לי
אחת הבעיות הקשות במכירות היא להצמד לתכנית עבודה .
בלי תכנית אין לך דרך למדוד מה עשית
היום, השבוע, החודש, השנה
מחקרים הוכיחו שהנשירה הגדולה מתחום המכירות,
התווך ועוד.. נבעה מעבודה ללא תכנית .
לצפייה בסרטון על בניית תכנית עבודה למתווך לחצו כאן
בשבוע הבא עם המייל הבא
אשתף אתכם בסיפור על הערה בטופס הזמנת שרותי תווך
שגרמה לבלגאן שלם ועמלת תווך של 66400 ₪ נגמרה בסכום של. ….
אבי בן ישי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

מה הכי גרוע שיכול להיות ?