אנשים לא אוהבים שמוכרים להם אבל אוהבים מאוד לקנות


אנשים לא אוהבים שמוכרים להם אבל אוהבים מאוד לקנות


אנשים לא אוהבים שמוכרים להם אבל אוהבים מאוד לקנות .


כמתווך אני חייב לגרום ללקוח לבצע את ההחלטה בעצמו
לגרום לו להרגיש שאני כאן לידו
ואם הוא ירצה את דעתי אשמח לתת לו אותה
לא אביע את דעתי מבלי שאתבקש לעשות זאת
אני מכבד ותומך בדעתו של הלקוח
אם אראה בתהליך שהלקוח עושה טעות
כמובן שאתערב .
ברגע שהלקוח קיבל את ההחלטה לקנות,
מבלי שאשכנע,
אלחץ,
ילחיץ,
ימליץ,
יפחיד,
יאיים,
אז ודאי שיש לנו עסקה טובה
החיים הופכים להיות יפים יותר.
הלקוח מרגיש טוב שעשה זאת בעצמו .
גאה בעצמו.
הוא גם שמח שאני לידו
ולבסוף משלם בכיף
עכשיו בואו ונהפוך את זה
אם אדם החליט לראות איתי דירה
ואני אומר לו ידידי שמת לב?
הדירה למכירה.
אם לא תזדרז, ואת הזמן שלנו תבזבז
כנראה שיגיע הלקוח שלי מפעם קודמת
יחליט לקנות, ואז נתקע שנינו כאן בצומת.
אז תפסיק לחשוב, כי אין זמן.
ולך לבנק תבדוק כמה יתנו לך, וכמה יש לך מזומן.
ותקנה.
תקנה עכשיו כי אם לא תפסיד.
תקנה עכשיו כי המחירים יעלו וזה מפחיד .
תקנה עכשיו זו הזדמנות.
תקנה כבר ואל תעשה טעות.
יאללה תקנה כבר נגמרה לי הסבלנות.
הלקוח החליט לקנות
הלך לבית והתחיל לתהות
האם להזדרז
האם לקבל ככ מהר החלטות
בקיצור מבולבל
20% הוא מעונין
80% הוא מרגיש מאוים
הוא קונה מהפחד
היד רועדת
הלב מגלה התנגדות
חותמים? כן חותמים
רגע אולי עשיתי טעות
הולך הביתה בקריז
מרגיש לא ככ שלם
למתווך אין לו ככ רצון לשלם
ומכאן מתחילות הצרות , התלונות.
למה לחצת אותי?
למה לא אמרת לי?
הרי ידעת שכך וכך
תוריד לי בתווך אני גם כך לא ככ שלם עם העסקה
אם היה אפשר לבטל הייתי עושה זאת מיד .
כמה בלאגן בשנייה
איזה הבדל אלוהים….
.
רק שחררו אותו
תעמדו לצידו
תחזיקו לו יד תחזיקו לו את התיק
כדי שבסוף הוא ורק הוא יחליט.
לחצו כאן לסרטון
אנשים לא אוהבים שמוכרים להם
אבל אוהבים לקנות
תודה רבה
אבי בן ישי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

מה הכי גרוע שיכול להיות ?