מחזירים את הכח למתווכים

היי

תודה רבה למאות האנשים שהביעו עניין
היו גם כאלה שטענו
שלא כל כך הבינו את מה שאני שהתכוונתי להעביר אליהם
הם לא הראשונים
גם אשתי אומרת לי לפעמים שאני לא כל כך ברור.
אבל מזל שיש הזדמנות לתקן.
אז אני אסביר

לפני הכל אני מודיע שזו הצעה שווה
שכל מתווך בישראל צריך להיות חלק ממנה
למה אני מתכוון ?
מה שאתם מקבלים ממני ומארז
אתר אינטרנט פרטי - רספונסיבי. 
פרסום נכסים ללא הגבלה .
סוכנים ללא הגבלה.
שדרוג האתר ללא תוספת תשלום
לחצו לצפות באתרים של משרדים שכבר עובדים ומצליחים
לחצו על הלוגו של כל משרד וצפו בנכסים של המשרד
אתר אינטרנט ארצי ומרכזי לכלל הנכסים
לחצו לצפייה באתר המרכזי של כל המתווכים
קידום אורגני .
מה זה קידום אורגני?
סט הפעולות הכולל שיש לבצע על מנת
להביא למקסום פוטנציאל החשיפה
של האתר במנועי החיפוש ובראשם גוגל.
כל זה שווה מעל 15000 ₪ + תשלום קבוע בכל חודש .
זה השווי האמיתי של המערכת
אם היינו מתמחרים כל דבר בנפרד.
אבל כמו שחלקכם הספקתם להכיר אותנו
והספקתם להבין שהרעיון שלנו הוא : לאחד את כל המתווכים.
אז אני לא מוכן שהמערכת שלנו תהייה
רק אצל אלה שיש להם
אפשרות לשלם בקלות את הסכומים הנ״ל ,
כי אז נפספס את המטרה שלשמה נתכנסנו.
אנחנו עושים את כל המהלך הזה .
כדי להתאחד ולהתקדם בעסק שלנו

דרך מערכת אחידה.
להיות גוף ענק עם יכולת השפעה
על שוק הנדלן בישראל.
ובנוסף והכי חשוב
שיפור ההכנסות שלנו בצורה משמעותית .
לכן ישבנו לא מעט זמן
אני וארז ועשינו כל מאמץ כדי לחתוך את המחיר,
כדי שכולכם

ותקראו טוב כולכם בלי יוצא מן הכלל
תוכלו להיות חלק מהאתר
הארצי והמרכזי של המתווכים בישראל.
ובנוסף אתר אינטרנט פרטי משלכם עם קידום אורגני .
נקודה.
המחיר שלנו
הכולל :
אתר אינטרנט פרטי - רספונסיבי. 
פרסום נכסים ללא הגבלה .
סוכנים ללא הגבלה.
שדרוג האתר ללא תוספת תשלום
לחצו לדוגמאות של אתרים שכבר עובדים ומצליחים
אתר אינטרנט ארצי ומרכזי לכלל הנכסים
לחצו לצפייה
וקידום אורגני .
יהיה המחיר הסימלי שיופיע בתחתית הדף
אבל שימו לב,
המחיר הזה יהיה זמין רק לכמה ימים ספורים בתקופת ההשקה .
ברגע שאנחנו סוגרים את ההשקה
המחיר הזה יעלם ואיתו גם הצאנס שלכם להיות
חלק מגוף אחד ענק .
בנוסף אם עדיין אתם לא משוכנעים ב 110%
ברשותכם אני מוכן לקחת חלק מהסיכון
אני לוקח אחריות מלאה על ההצלחה של כל התהליך הזה .
איך זה נשמע לכם?
הנה מה שנעשה
ארז ואני כל כך משוכנעים
שאתם תצליחו להגדיל את כמות הפניות
וההכנסות בעסק שלכם
בזכות המערכת שלנו.
ולכן החלטנו שאם תוך חודש מתחילת השימוש
במערכת לא תהיו מרוצים מכל סיבה שלא תהייה
אין שום בעיה
תוכלו בהודעת מייל פשוטה, רק להודיע
ואנחנו נפסיק לכם את המנוי באופן מיידי
ואפילו לא נשאל אתכם למה.
כן קראתם נכון
הסיכון הוא עלינו
אתם רק צריכים לעשות את הצעד הראשון

ולתת לי את הצ׳אנס והאמון שאני יכול לעזור לכם,
ולהוביל אתכם למקום טוב יותר
עשיתי את זה לא מעט ,
בכל זאת 20 שנות ניסיון בליווי והדרכה של מתווכי נדלן.
עכשיו הגיע תורכם אתם מוכנים?
רק עוד דבר אחד חשוב וחשוב מאוד.
זו לא עוד מערכת של זבנג וגמרנו
ממחר אחרי שתצטרפו למערכת
תקבלו מבול של פניות שלא תוכלו לענות לכולם
זה לא זה.
זה נכון שאתם יכולים להגיע לשם אבל
זה לא יקרה אם רק יהיה לכם אתר אינטרנט וגם יהיה לו שם מפוצץ
בתהליך הזה חברים אתם ואני ביחד יד ביד
אתם תצטרכו להמשיך לעשות ולעשות הרבה
תמשיכו להלחם על העסק שלכם
תמשיכו להלחם על המקצוע שלכם
על הכבוד שלכם
על הלקוחות שלכם
ועל הבטחון שלכם
אתם שואלים למה?
כי אין אופציה אחרת
או שאתה מתקדם או שאתה מתקדם
אין דרך אחרת להצליח .
ואם תהיו מחויבים אתם תצליחו.
ואם תהיו בגישה של
אני לא יעשה כלום
אני יחכה והלקוחות יגיעו זה לא ילך
ולכן אני מזמין אתכם למהלך
אולי הכי חשוב שעשיתם בעסק שלכם עד היום .
ההרשמה למערכת בינגו פתוחה לכמה ימים מעכשיו
אם קיבלתם החלטה שאתם רוצים להצטרף אלינו
זה הזמן לעשות את זה.
ניתן להשאיר פרטים בעמוד הזה כדי לדבר איתי
או להרשם ולהתחיל לעבוד עם המערכת תוך 24 שעות .
אז קדימה חברים אני מחכה לכם, עשו את הצעד המשמעותי בעסק שלכם.
ההשקעה שלכם היא רק 250 ₪ לחודש כולל מע״מ **
בתשלום בהוראת קבע
מחיר המערכת
הכוללת :
אתר אינטרנט פרטי - רספונסיבי.
פרסום נכסים ללא הגבלה .
סוכנים ללא הגבלה.
שדרוג האתר ללא תוספת תשלום
לחצו לדוגמאות של אתרים שכבר עובדים ומצליחים
אתר אינטרנט ארצי ומרכזי לכלל הנכסים
לחצו לצפייה
וקידום אורגני .
ההשקעה שלכם היא רק 250 ₪ לחודש כולל מע״מ 
לפרטים נוספים והרשמה יש ללחוץ כאן
אוהב אתכם
אבי בן ישי

מה הפעולות המיידיות שאת/ה כמתווכ/ת יכולים לעשות על מנת להגדיל את  
כמות הלקוחות בעסק שלכם לטווח הארוך?
הקליקו על הקישור הראשון שמדבר אליכם:

http://www.nadlan-neto.co.il       אתר אינטרנט רספונסיבי + קידום למתווכי נדל״ן  
https://bingo-mls.co.il - הצטרפו לארגון הארצי לשיתופי פעולה בנדלן בשיטה אמריקאית
https://www.nadlan2.com -פרסמו במאגר נכסים איכותי למכירה ולהשכרה בישראל
https://bingo-mls.co.il/mls_realestates - כנסו לצפייה בלוח נכסים איכותיים בבלעדיות
https://www.nadlancard.co.il - לפתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם
מצא את ההדרכה המתאימה לך : http://sale.israel-online-academy.co.il/

אבי בן ישי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,