מי אני . ולמה כדאי לעבוד איתי ?


גיוס נכס,
אמון,
בלעדיות או הסכמה

 האמת והשקר בתאטרון של החיים

נחזור קצת לעניין של גיוס נכס ,
בגדול זה לא לגייס נכס כמו שזה לעשות.
פרזנטציה כדי למכור את האפשרות
ללקוח שיבחר בי כמי שיטפל לו בנכס
עד למכירה מוצלחת.
כלומר לתת ערך מוסף ללקוח כדי שיבחר בי
באופן טבעי מתוך הבנה שאני האדם מתאים לנושא הנ"ל   
מי אני . ולמה כדאי לעבוד איתי .
ולא לנסות ליצור אמון ,
אלה( פשוט להיות אמין.מי שאתה באמת .
( אם לא כך אז תעבוד על זה זה משתלם מאוד)מ

תתנהג כמו שאמרנו ממקום של לתת שירות ולא ממקום
של לקחת/לחטוף חתימה על טופס הסכמה או בלעדיות
כדי שתוכל אח"כ להיות בלעדי וכך הלקוח לא יוכל למכור לבד,
בכול מקרה תרויח ועוד  כל מיני רעיונות רעים שנובעים מתוך פחד בלבד

אני רואה אנשים שמחתימים בעל נכס   . 
על טופס בלעדיות והוא בכלל לא יודע על מה חתם ולכמה זמן חתם
מדברים מהר מבטיחים הבטחות
לא מסבירים את הכתוב בטופס וגם לא צועקים את גובה
העמלה מחתימים אותו על טופס מסבירים
כמה מילים והוא חושבים שהוא הבין הכל והלכו
ככה נוצרים בעיותו  
פרזנטציה של מי אתה היא טובה
אם אתה אמיתי ולא עובד מתוך פחדא 
מה זה אמיתי? זה לא החיצוניות .
זה לא האוטו שאתה נוסע בו  
זה לא החליפה שאתה מסתובב איתה 
זה לא העניבה שאתה קושר 
זה לא השעון  ראדו שיושב לך על היד 
אתה זה מי שאתה באמת בין ארבע קירות לבד
אז אם אתה אתה האמיתי יש סיכוי
גדול שבצד השני יקבלו אותך
כאשר הדיבור שלך ותנועות הגוף שלך
עובדים יחד בהרמוניה יש זרימה ואין פה זיופים . אין פה קסמים 
או פה אחיזת עיניים
למרות שהעולם היום בנוי כך
שנתרשם מהחצוניות איך נדע שמישהו שווה משהו
על איזה רכב הוא נוסע
איזה שעון יש לו על היד
באיזה מותג של חולצה הוא הולך
איזה סרט ? ואז לפי זה אנחנו יודעים אם הוא שווה משהו 
באמת עצמה זה הכל בולשיט אחד גדול
האמת זה כשאתה לבד בין ארבע קירות 
את רואה את עצמך ואתה אומר זה אני !
עזבו את כל המסביב את כל החיצוניות
את כל הקישוטים דבר חיצוני לא יכול להפוך אותי לאדם טוב .
דבר חיצוני יכול לתת פרשנות
שאני כאילו משהו ואז כולם בוחנים אותי לפי זה 
ואם מגלים שזה זיוף אז נוצר נתק
עכשיו - אם אנינבא ממקום של לא אמיתי 
אז אני אמור לעשות הצגה. לעשות הצגה אני צריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק 
שאני לא אתפס כי אני לא אני , אני מציג מישהו 
המישהו שאני חושב להיות. או איזה סוכן שראיתי שככה הוא עושה וזה עובד לו 
יוצא שאני לא אני האמיתי .  אני איזשהו משחק 
עכשיו אני חוזר על מה שאמרנו כבר 
מוח לא יכול לחוות שתי חוויות 
זה אומר שאם אתה מדבר אז יש רגעים שאתה בודק את עצמך 
אם אתה עדיין בקטע . כאילו אתה שולט בשיחה 
ובזמן הזה אתה לא שם לב מה קורה אחרת כי אתה עסוק בזה
עכשיו בפגישה השניה אתה חייב לזכור 
מה היה בפגישה הראשונה כי זה היה משהו לא אמיתי 
זה היה איזה משחק .זה היה אתה לא אמיתי
זה אומר שאתה כל פעם צריך להמציא את עצמך מחדש 
ואחרי זה כלפי אותם אנשים לזכור מה היית קודם 
זה קשה
זה סיוט ואנשים חושבים שזו הדרך
פתאום מגלים שדברים נתקעים  
כי פעם אחת זה טופס פעם שניה זה לא תופס צריך לחפש מחדש 
כי אם אתה לא אמיתי אתה צריך להחליף לקוחות כל הזמן 
לחפש חדשים 
אם אתה אמיתי אז אתה פשוט נשאר אם אותם האנשים. 
כי דבר שהוא אמיתי הוא חזק . 
אפשר לראות את זה במילים אמת ושקר 
המילה אמת יש לה בסיס מתחת  תסתכלו על האותיות שיש בסיס טוב מתחת
א         מ        ת
 ולמילה שקר אין שום בסיס. היא עומדת על שפיצים


ש     ק    ר    


אם זה ש' שיושב ככה או בחצי עיגול או בשפיץ 
אם זה הק' שעומדת על רגל אחת וגם הר' 
זה אומר שאין בסיס 
אם אתה אמיתי יש יציבות 
יש יציבות ואתה שומר על התנאים ושומר על הלקוחות 
והלקוחות שומרים עליך וזה משהו מדהים 
זה מן גלגל שבאיזשהו שלב בחיים 
אתה כבר לא צריך לרוץ לחפש את העבודה כי היא באה אלך
כי הם מכירים מישהו שהוא טוב וזהו
שולחים אליו.  יש נטייה היום לשמור על מי שטוב 
טכנאי בא תיקן תמקרר אם הוא טוב לוקחים תטלפון 
מי שצריך טכנאי מקרר אנחנו נמליץ להם עליו
 כי חשוב להעביר את הטוב
זה מסוג הדברים שהבודה באה בהמלצות 
מעט אנשים מחפשים בספר הטלפונים בעלי מקצוע 
ברוב המקרים מתקשרים למישהו שמוכר שימליץ 
אז יש משקל חזק בלהיות אמיתי 
זה משהו שאתה בונה את עצמך להרבה שנים 
אתה מתפתח
אתה מרגיש  שהדברים קורים 
זה תהליך של בנייה עם יסודות מוצקים 
 ואחרי זה התוצאות הן בהתאם 
אז צריך לחשוב מה אנחנו רוצים 
לזייף?להמציא? או להישאר עם אמת שתישאר איתנו להרבה זמן
זה לא פשוט אבל זו הדרך 


אני מאוד ממליץ שיהיה בהצלחה
מה הפעולות המיידיות שאת/ה כמתווכ/ת יכולים לעשות על מנת להגדיל את  
כמות הלקוחות בעסק שלכם לטווח הארוך?
הקליקו על הקישור הראשון שמדבר אליכם:

http://www.nadlan-neto.co.il       אתר אינטרנט רספונסיבי + קידום למתווכי נדל״ן  
https://bingo-mls.co.il    מערכת מקצועית לשיתופי פעולה . הצטרפו   
https://www.nadlan2.com -מאגר נכסים איכותי  מתווכים בלבד
https://bingo-mls.co.il/mls_realestates - לוח נכסים איכותיים בבלעדיות
https://www.nadlancard.co.il - כרטיס ביקור דיגיטלי חינם
מאות הדרכות בנדלן  : http://sale.israel-online-academy.co.il/

אבי בן ישי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,