אין עמלה אין חתימה

לא פעם אני נתקל המתווכים ממורמרים , עצבניים, מקללים את הלקוחות ומאשימים.
ואני מסקרנות וקצת רכלנות שואל 
מה קרה? 
והתשובה ידועה מראש 
הלקוחות רוצים לשלם פחות 
הלקוחות לא רוצים לשלם בכלל 
הלקוחות, הלקוחות, הלקוחות, 
ואני מסקרנות וקצת מסקרנות שואל 
למה? 
לא החתמתי אותם על טופס הזמנת שרותי תיווך, סמכתי עליהם, האמנתי להם, הם נראו לי בסדר, פתאום הם השתנו, הם טוענים שעורך הדין שלהם אמר להם שאם הם לא חתמו הם לא חייבים לשלם. 
האמת שהוא צודק אבל לא במקרה שלי.  
אני הולך לתבוע אותם, הם הולכים לשלם לי גם את התיווך וגם הוצאות וגם פיצוי . 
ואני אומר לו אחי היקר זה בזבוז זמן.  
בראשי חושב, קצת מגחך, קצת מצחקק, 
ילד לא מפותח אתה , 
הרי ברור לך מה אומר החוק  , למה להמשיך לעשות שטויות מספיקה לך שטות אחת  ששוה המון כסף
בינינו אתה בשלב של להתנהג יפה , לבקש על נפשך, ואולי אפילו להתחנן כח הם לא חייבים לך כלום מצד החוק , כל מהשיתנו זה חסד זו לא זכות .
או שתשב בצד ותן להם להחליט מה לעשות איתך. הרי עשית טעות , קח אחריות לומד לפעמים הבאות.  
או שתמשיך בדרכך , הדרך בה רק מפסידים ומאשימים את כל העולם חוץ ממך .

אני מחתים לקוחות על הזמנת שרותי תיווך רק מפני שהחוק מחייב ולא מפני, 
ש, אני מאמין או לא מאמין בהם.
ש, הם חברים שלי.
ש, הם ההורים של גיסתי.
ש, הם כבר קנו איתי בעבר.
ש, הם, שהם, שהם.

אבי בן ישי 
לםגישת יעוץ ליווי עסקי מוזמנים להתקשר 
052-5666841

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,