פרשת בשלח להתפלל או לקפוץ למים?

להתפלל או לקפוץ למים?

פרשת השבוע פרשת בשלח
פרעה אחרי כמה מכות טובות מחליט לשחרר את בני ישראל ממצרים .
בני ישראל מרוצים שנגאלו מהעבודה הקשה
מצד שני
הם מוטרדים כי אין להם מושג לאן הם הולכים.
פרעה לא רגוע
מחליט לצאת אחרי בני ישראל ו
להחזיר אותם למצרים.
כל צבא מצרים יוצא לעצור את
בני ישראל ולהחזיר אותם למצרים,
בני ישראל רואים את מה שהולך לקרות
ואז הם מתלוננים למשה,
תגיד מה עשית לנו ?
הוצאת אותנו ממצרים כדי להרוג אותנו במדבר?

אל תדאגו אומר להם מוסא.
תיכף תראו איך ה'  יעשה לכם נס
ה' ילחם לכם ואתם תחרישון הכל בסדר אל דאגה .
ה' שומע את משה ואומר לו.
מה נסגר איתך ? מה חשבת שהעניינים יזוזו מעצמם?

" מה תצעק אלי דבר אל בני ישראל ויסעו"

בעברית פשוטה
מה הקטע שלכם ?
מה אתם מתלוננים ?
תתחילו לנוע ואני כבר יעזור לכם
אבל אין מצב שלא תעשו כלום ופשוט תחכו לנס
תעשו צעד אחד אני יעשה עשרה צעדים.

איך הפרשה נוגעת אלינו ?
גם בעולם המכירות יש שלושה טיפוסים

טיפוס מספר 1
המאמינים שכל מה שקורה בשליטתם.
אני ואני ואני ואני .
ואם לא אני אז לא הייתה עסקה
ואם אני לא הייתי מתערב הכל היה מתפוצץ
הם יודעים בדיוק מה נכון לעשות ,
איך לעשות,
אין להם בעיה שמישהו אחר נדפק ,

השבוע שמעתי סיפור על מתווך שפרסם דירה עם מרפסת
הלקוח הגיע ושאל איפה המרפסת ? המתווך הצביע על דירה ממול שיש לה מרפסת .
המתווך מספר שלבסוף הלקוח קנה את הדירה .
אם לא הייתי אומר לו שיש מרפסת הוא לא היה בא וגם לא היתה עסקה.
בקיצור
המתווכים שאין להם אלוהים . ה' ירחם

טיפוס מספר 2
אנשי המכירות שיושבים ומחכים , יום אחד השוק יתעורר, הלקוח של אתמול יחזור אלי מחר, אין צורך שאעשה פולואפ, זה שאין עבודה זה לא בגללי , אני בסדר, כחלון אשם, מאמינים שהנכס או הבלעדיות יגיעו משמים , והקונה יבוא עם מזוודה של כסף , בקיצור אנשי המכירות שמחכים לאלוהים שיושיע אותם .

טיפוס מספר 3
אנשי המכירות  הטובים
יודעים שהצלחה מגיעה בעזרתם ובעזרת ה' .
יודעים שחייב לעשות הרבה פעולות כדי שיצליחו
לא יושבים בבטחה ומחכים לנס
הם קמים מוקדם יותר
הם עושים שיחות לפגישה יותר מהרגיל
הם עושים מצגות יותר מהרגיל
הוא עושים פולו אפ יותר ממצב רגיל
כך הם יצליחו לבנות את ההצלחה שלהם
מניסיון חיים,  
אלה אנשי המכירות שרואים תוצאות בסופו של יום.

הם מאמינים כדי לראות .
בשונה מאלה
שרוצים לראות כדי להאמין .

שבת שלום
אבי בן ישי
מבצע חדש אצל בן ישי
קידום אורגני + אתר אינטרנט למתווכי בלבד
214 ₪ + מע''מ
לפרטים : 052-5666841

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,