איך לנהל את הזמן נכון ?


קח לך חודש לחקור וללמוד



מה אתה עושה עם הזמן שלך?
האם אתה שולט בו?

תעשה רישום מדויק של הדרך כיצד אתה מנהל את הזמן שלך.

זכור:
זוהי משימה לא פשוטה אבל האפקט ענק ,אתה תוכל לקבל מידע חשוב על ההתנהלות שלך.

כיצד ליישם ?

1. נהל רישום מדויק של שבוע ובדוק גם בעיקר את הבלתי צפוי
2. נתח את הנתונים
3. לאחר הניתוח שאל שאלה
4. האם הזמן שאני מקדיש מנוצל נכון עבור כל נושא?
5. האם אני מטפל בדחוף או בחשוב?
6. האם אני מקדיש זמן לפיתוח הידע שלי?
7. האם אני מקדיש זמן לפיתוח היחסים עם בת הזוג שלי?
8. האם לשעות העבודה יש זמן מוגדר?
9. האם אני משקיע זמן לפיתוח הקשרים שלי בעבודה?
10. האם אני מתקדם?
11. האם אני מרוצה מהתוצאות?
12. האם אני קובע את הזמן או שהוא נקבע עבורי?
13. .בנה מחדש את חלוקת הזמן .
14. בניתוח שעשית ובתשובות שנתת תוכל לבנות לך תוכנית טובה יותר.
15. חסל את מבזבזי הזמן.
16. שנה את התזמון , העבר חלק מהדברים לזמן אחר ביום.
17. בדוק כל יום האם אתה מתקדם.
18. דברים פחות חשובים העבר לזמן פחות חשוב.



בברכת הצלחה: בן ישי אברהם

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

מה הכי גרוע שיכול להיות ?