סימולציה גיוס נכס בלעדיות

סימולציה גיוס נכס בלעדיות


נעים מאוד …
(יחס שווה לכולם כולל ילדים)
חלוקת כרטיסי ביקור , קצת סמול טוק
כמה זמן אתה גר כאן בשכונה
במה אתה עוסק?
ֿאיפה?
איך העסקים?
התעניינות בעסק הרבה שאלות
מה האישה עושה?
איפה?
התעניינות בעסק הרבה שאלות
מה התכניות הלאה אחרי שתמכרו?
לאן רוצים לעבור?
לאן התכוונתם לעבור?
כמה משכנתא אם מותר לשאול יש על הדירה הזו?
אתה מתכוון לקחת עוד הלוואה לדירה הבאה?
איך מתקדמת המכירה כאן?
ראית כבר נכסים מקבילים כדי לדעת אם המחיר שלך נכון?
איפה בדקת ? במדלן
בטח ראיתה את הדירה של מני למטה ?
כמתווך באזור אני המור לדעת על מכירות שהתבצעו באזור
אני מכרתי לו אותה.
איך אתה משווק את הדירה?
יד 2 הומלס
כמה לקוחות כבר הגיעו?
מה אמרו?
שיחשבו ויחזרו.
יש לך טלפון של הלקוחות?
ואם לא יחזרו?
תתקשר אליהם?
אז בו נעשה סימולציה כאילו אני הבעלים ואתה הקונה
מה עדיף קונה אחד או מאה קונים?
נניח שעכשיו נכנס קונה ומציע לך הצעה של 150 פחות?
תשובה: אומר לו סע לשלום
נניח שלפני שהוא נכנס אליך הוא סיכם עם אשתו שלא תדבר למרות שהמחיר מתאים ואתה לא יודע את זה.
בן אדם בא רציני ואתה זרקת אותו
אם היית יודע שהוא מוכן לשלם לך בערך מה שאתה רוצה האם היית יושב איתו?
הוא חייב להיות קשוח כדי לנסות לקבל מחיר טוב
מגיע מתווך עם לקוחות לדירה ומציע הצעה נמוכה מה אתה אומר לו? לא מתאים
ונניח שמגיע עוד מתווך עם לקוח נוסף וגם מנסה לקנות אבל מתחיל נמוך ?
מה היית אומר לו? סע לשלום
מה עשית למעשה ?
היו פה שלושה לקוחות רציניים ששלחת אותם הביתה
אם אני נמצא בינכם וצריך לגשר בינכם ואני יודע שהם רציניים
יש לנו שלושה קונים רציניים שאם הייתי עושה תחרות בינהם מישהו מהם היה עולה וכנראה סוגר עסקה
אני פה כדי לעזור לך
בזה שאני אחראי על התחרות של לקוחות על הדירה שלך

אני עובד עם 50-60 מתווכים באזור  כל מי שבסופו של דבר יכול להביא לי קונה  רציני לדירה שלך
המטרה שלי לעשות תחרות עם כמה שיותר אנשים הן כאלה שיגיעו מהפרסום שלי והן כאלו שיגיעו עם מתווכים אחרים לעשות בשבילך את העסקה הכי פוטנציאלית בשבילך
פוטנציאלית: מחיר טוב ובזמן קצר
וכך תוכלו להתקדם לתכנית הבאה שלכם .
לא בטוח שזה ילך אבל זאת המטרה העיקרית
במקביל למצא לכם דירה מתאימה שתענה לכם על כל הצרכים
לקוח:  אז מה אתה מציע?
לעבוד בשיטה שלנו השיטה של בן ישי
מה השיטה ?
לתת בי ולי את האמון וההזדמנות להוכיח לך שבדרך התחרות הן של המתווכים והן של הקונים אנחנו נגיע לעסקה הכי טובה שיש.
לקוח: ככה באו חמישה מתווכים ואמרו שהם רוצים להביא לקוחות אמרתי להם סבבא
אם אני ואתה נפרסם את הדירה באותו מחיר למי יבואו יותר לקוחות?
כדי שיבואו אליי יותר לקוחות מה עלי לעשות?
ואם משה המתווך רואה שאתה פרסמת במחיר ואני פחות ממך בכמה הוא יפרסם?
ככה מורידים את ערך הדירה שלך לרצפה ואולי תתקע עם הדירה לנצח או שתרד משמעותית במחיר
לקוח שיראה את אותה דירה בפרסום
אצלי (המתווך) היא יותר זולה הוא יתקשר אלי מפני שהוא בטוח שאני יודע משהו שהוא לא יודע.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,