האם לקנות היום דירה להשקעה בישראל

אז למה שוק הנדל"ן תקוע ? ==========
קניתי דירה שניה חשבתי לדאוג לעצמי לפנסיה
ולמישהו שם בקריית הממשלה זה כנראה הפריע
כשאהיה ממש אזרח ותיק
אוכל להיות רגוע
ארוויח 3000 ש"ח שכר זעום לכולם זה ידוע
אז בממשלה החליטו המובטלים האמיתים
שמרוויחים שכר כאילו שהם עובדים,

שאם אתה משקיע
אז אתה בטח פוגע
בזוג צעיר שתקוע
לכן
שחרר למדינה
מס רכישה
8% מבלי לומר מילה
ואם אתן למדינה את מס הרכישה
הזוג התקוע יוכל לקנות דירה? הצחקתם

אני זוכר כשהיינו ילדים
אמרו לנו לאכול כי יש מלא ילדים רעבים בהודו
ואם אני יאכל את כל האוכל איך בדיוק זה יעזור לילדים הרעבים בהודו .
בסרטון המצורף מדובר על :
איך אני נתפס בעיני אחרים?
איך אני נתפס בעיני עצמי?
האם הייתי קונה מעצמי?
לחצו לצפייה
קניתי דירה אמרתי נו שיהיה
פנסיה עוד כמה שנים שיהיה
הבאתי 500 מהבית כסף פרטי
לקחתי 450 מבנק לאומי
וקניתי 37 מטר
נו שיהיה נלך עם העדר
ואז ממש מבלי שארגיש
כחלון וחבריו נכנסו לי לכיס
אדוני עצור,
שלם 8 אחוז וגם תעמוד בתור
מוכן לשלם אבל תנו להרוויח משהו
הרי על כל שקל שהבאתי מהבית שילמתי מס עד השקל האחרון
וכל שקל שלוויתי מלאומי
אשלם ריביות עד יום מותי
אל למה לשלם 76000 שקלים חדשים , נוספים,מיותרים.
על דירה שעולה רק 950 ?
טוב מה לעשות חוק זה חוק
שלם ושתוק .
והנה אני מוצא את עצמי
לוקח הלוואה נוספת כדי לשלם את המס המסריח
נלחם, פוחד, דואג, שארוויח
הרי לקחתי על עצמי התחייבות
והנה כנראה עשיתי טעות .
לאחר מספר שנים:
ביום בהיר של שמש אנו נאלצים לבדוק אפשרות לעבור דירה
הדירה שלנו דירה גדולה ויפה
אבל כרגע אנו צריכים משהו קטן יותר
פשוט יותר ונוח יותר (אזרח ותיק זוכרים)
מה לעשות?
אנו גרים בה מ 1996 שוויה כ 2.5 מליון שקלים
הדירה שקנינו לפנסיה שווה הייתה 950000 אבל היום 1,200,000 שקלים
הדירה שאנו מעוניינים לרכוש עולה 1,800,000 שקלים
מה עושים?
להלן האפשרויות
תמכור את הדירה שאתה גר בה ותקנה את האחרת עוד ישאר לך עודף
תמכור את הדירה שקנית להשקעה ,תוסיף משכנתא ותקנה את הדירה שחשקת בה.
טלפון לעורך הדין, לפני שמתחילים בודקים.
אופציה מספר 1 עלויות
אם תמכור את שלך תצטרך לשלם כ 80 אלף ש"ח מס שבח
ואם תקנה את מה שריצית תשלם 144 אלף ש"ח מס רכישה
תשלם לעורך דין
תשלם למתווך
ועלויות מסביב
בחשבון פשוט יעלה לך המעבר 260 אלף ש"ח ללא שיפוץ וכו..
למה קיבינימט מה חטאתי?
אכן חטאתי בכך שניסיתי לדאוג לי לפנסיה של 3000 ש"ח וקניתי לי דירה קטנה
עם הלוואה גדולה לכשאהיה אזרח ותיק .
פזמון:
מה זה ?
מה קרה?
איך הזוג הצעיר שתקוע בלי דירה,
ירוויח מזה שאשלם ככ הרבה כסף מיותר למדינה .
אופציה מספר 2 עלויות
אם תמכור את הדירה הקטנה תצטרך לשלם 45 אלף ש"ח מס שבח ותקח עוד הלוואה גדולה
ואם תקנה את מה שרצית לקנות תשלם 144 אלף ש"ח מס רכישה
ושוב עורך דין
תווך
סהכ כללי 210 אלף ש"ח
פזמון:
מה זה ?
מה קרה?
איך הזוג הצעיר שתקוע בלי דירה
ירוויח מזה שאשלם ככ הרבה כסף מיותר למדינה .
בקיצור הסתבכתי וחייב למצוא תרגיל מסריח אבל חוקי כדי לעקוף את
השטויות שנקבעו בכנסת הנכבדה חחחח
רק מעדכן שמצאתי.
בסרטון המצורף מדובר על :
איך אני נתפס בעיני אחרים?
איך אני נתפס בעיני עצמי?
האם הייתי קונה מעצמי?
לחצו לצפייה :
הנה לכם דוגמא לסיבות ששוק הנדל"ן תקוע
אנשים מוכנים ויכולים לקנות כל דבר
אבל ברגע שהם רואים חוסר צדק, אי התאמה , הם מעדיפים
לעמוד בצד ולחכות, ולחכות, ולחכות, להם יש מלא סבלנות .
נראה מי יפול ראשון .
בסרטון המצורף מדובר על :
איך אני נתפס בעיני אחרים?
איך אני נתפס בעיני עצמי?
האם הייתי קונה מעצמי?
לחצו לצפיה :
אבי בן ישי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,