תראה היא אומרת לי , עם הבלעדיות יש לי ניסיון מר


תראה היא אומרת לי , עם הבלעדיות יש לי ניסיון מר


הרבה מאוד מתווכים היום בישראל התחילו
לעבוד בשיטת הבלעדיות.
בעל נכס ממנה מתווך בודד שינהל
עבורו את תהליך מכירת הדירה/ הנכס .

1
ישנם מתווכים שלוקחים בלעדיות בנכס
גם כאשר המחיר המבוקש הוא גבוה משמעותית ממחיר השוק
2
ישנם מתווכים אשר מרימים את מחיר הנכס כדי
למצוא חן בעני הבעלים ובכך לקבל טיפול בלעדי בנכס
3
ישנם מתווכים שמספרים ללקוחות כך:
״ אם תיתן לי בלעדיות אני מוכר לך את הנכס תוך חודש,
תוך שבוע, תוך מספר ימים״ (תלוי בסוג המתווך המבטיח)
4
ישנם מתווכים וישנם מתווכות פשוט שכחתי .
5
ישנם מתווכים שלוקחים בלעדיות בע״פ
6
ישנם מתווכים שלוקחים בלעדיות רק למתווכים
7
ויש את מתווכי המחר
המתווכים שמקבלים בלעדיות ,
המתווכים שדעתם חשובה ללקוח
המתווכים שיודעים לומר את האמת
המתווכים הצדיקים - אלה שצודקים בד״כ
מקבלים את הבלעדיות ועושים את התהליך כמו שצריך .
הפיקח והחכם
מתווך חכם לא נכנס למקומות שמתווך פיקח מנסה לצאת מהם
סעיפים 1 ו 2 המחיר הגבוה
במקרים כאלו הרבה לקוחות לא מגיעים ,
אלו שמגיעים ורוצים לקנות מציעים הצעות נמוכות
בעלי הנכס שנמצאים היום בקו הגבוה שהעמיד להם המתווך
מרגישים פריירים אם יסכימו להצעות הנמוכות ,
סעיף 3 - זה שמבטיח שימכור תוך חודש אם יתנו לו בלעדיות.
עבר חודש והלקוח לא בא
עבר חודש, ואין הצעה
עבר חודש, מה עושים?
המתווך יוצא לקורס לסופרים מתחילים
איזה סיפור הוא יספר עכשיו?
מהיכן יתחיל?
את מי יצתת?
והלקוחות:
רק חלק קטן מהם אומרים את האמת
מעמידים פנים
מדברים בינהם בגנות המתווך
אבל כאשר הוא מופיע הם מחליטים לזייף
מתקשרים למתווך אחר
להודיע לו מתי הם מסיימים. (את הבלעדיות)
ללקוח שהגיע לבד הם אומרים חכה ,
נשארו לנו ימים בודדים.
בקיצור מרגישים שמישהו כאן עבד עליהם
ולכן מותר להם גם לעבוד עליו
הגונב מגנב פטור.
סעיף 4
כל האמור לעיל מתייחס הן למתווכים והן למתווכות
סעיף 5
המתווכים שלא נעים להם להחתים והם סומכים על הלקוח
הוא חבר
הוא בן משפחה
הוא בן של חבר
הוא חבר של חבר
אני מכיר אותו
כבר מכרתי לו בעבר
הוא נראה אמין
תראה יש לו תראומה ממתוכים אני מבין אותו
אני לא דואג
הוא ישלם
סמוך עליי
כל התירוצים של מי שפוחד
שאם הוא יפתח את הפנקס
וינסה להחתים את הלקוח
הבלעדיות תהיה בסיכון מה.
הסכם או חוזה נפתחים רק אם יש צרות .
ואם יש צרות ואין הסכם או חוזה האיך אפשר להתלונן?
סעיף 6.
לוקחים בלעדיות למתווכים בלבד .
המתווך מדריך את הלקוח כך:
תראה שמוליק אתה.... תנסה למכור לבד
אפילו תשאיר את השלט למכירה הפרטי שלך על הבית.
אם מתקשר אליך לקוח
דבר איתו ,
תקבע איתו,
אפילו
תסגור איתו,
הכל בסדר
אבל אם מתקשר מתווך (יימח שמו)
תגיד לו שנתת לי בלעדיות
תפנה אותו רק אליי
אני יטפל בו סמוך עליי
אין צורך בחתימות אני סומך עליך
גם אני לא גובה כמו כולם תשלם לי משו
אני בטוח שנסתדר.
מתאים לך?
הרי אין לך מה להפסיד.
סגור?
סגור בהצלחה.
מתחילים לעבוד.
המתווך קובע עם הלקוחות
רחוק מהנכס,
הם חושבים לרגע שמה שהם רואים זה אכן הנכס שהם רוצים
הוא מחתים אותם ואז לוקח אותם לנכס אחר
כבר כאן מתפתחת לה מערכת יחסים של חוסר אמון
לקוחות שמגיעים עם המתווך
לנכס עצמו רואים שלט של בעל הנכס
ותוהים למה הם צריכים בכלל מתווך.
אחרי שהם מסיימים את הביקור בנכס
ונפרדים מהמתווך
הם חוזרים לנכס כדי
לרשום את הטלפון של בעל הנכס
לבדוק איך יוכלו לחסוך בקניה
אולי יעקפו
אולי ירמו
אולי אולי אולייייי
סעיף 7

מתווכי המחר.
נחזור אליהם בהמשך
העתיד נראה לא טוב
כנראה הלקוחות אשר הציעו הצעות לא יחזרו יותר .
בעלי הנכס שלקחו את דבריו של המתווך
כתורה מסיני נותרו מבולבלים .
והשאלות עולות ורצות במוחם של המוכרים
האם מחיר הבית נכון?
מדוע לקוחות מציעים הצעות נמוכות?
אולי ההצעות שהם מציעים אינם נמוכות?
למה המתווך אמר שהדירה שווה יותר?
מה היה האינטרס שלו?
האם הוא באמת מבין?
כמה שנים הוא כבר בתחום?
אולי נשאל מתווך אחר?
מה אם אנחנו טועים?
כאן מתחיל להתערער האמון
הם מתחילים לבדוק את מצבם
דרך מתווכים אחרים מבלי ליידע את המתווך הבלעדי .
מדברים ככה ועושים ככה
רק עכשיו אחרי זמן לא קצר שהם מנסים למכור
הם מתחילים לבדוק באמת מה המחיר הנכון .
האם הם טועים?
האם המתווך טעה?
האם הלקוחות שהמתווך מביא טועים?
מתווכי המחר
המתווכים שמקבלים בלעדיות ,
המתווכים שדעתם חשובה ללקוח
המתווכים שיודעים לומר את האמת
המתווכים הצדיקים - אלה שצודקים בד״כ
מקבלים את הבלעדיות ועושים את התהליך כמו מקצוענים.
למתווכי המחר יש גם מערכות מקצועיות לשיתופי פעולה
עם מתווך המחר נכון לי וכיף לי לעבוד.
מתווך המחר יודע שהוא חייב לעבוד עם עמלה נכונה כדי שיוכל לשת״פ
מתווך המחר לא מבקש ממני שאזרוק לו משהו מהעמלה שלי
מתווך המחר לוקח אחריות על מעשיו
מתווך המחר זה המתווך שארצה לעבוד מולו ממחר.
כחלק משיפור התדמית המקצועית של עולם התיווך
פותחה מערכת מקצועית לשיתופי פעולה בשיטה אמריקאית
המערכת מיועדת בעיקר למתווכי המחר ולאלה שבדרך לשם
כדי לקבל גישה ללא עלות לחצ/י על הקישור להצטרפות
גם אני רוצה להיות בין מתווכי המחר
בברכה: בן ישי אבי

מה הפעולות המיידיות שאת/ה כמתווכ/ת יכולים לעשות על מנת להגדיל את  
כמות הלקוחות בעסק שלכם לטווח הארוך?
הקליקו על הקישור הראשון שמדבר אליכם:

http://www.nadlan-neto.co.il       אתר אינטרנט רספונסיבי + קידום למתווכי נדל״ן  
https://bingo-mls.co.il - הצטרפו לארגון הארצי לשיתופי פעולה בנדלן בשיטה אמריקאית
https://www.nadlan2.com -פרסמו במאגר נכסים איכותי למכירה ולהשכרה בישראל
https://bingo-mls.co.il/mls_realestates - כנסו לצפייה בלוח נכסים איכותיים בבלעדיות
https://www.nadlancard.co.il - לפתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם
מצא את ההדרכה המתאימה לך : http://sale.israel-online-academy.co.il/

אבי בן ישי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,