מתי הזמן הכי טוב להתחיל לחיות?

אל תמהרו לשום מקום , 
אין כל כך לאן לרוץ , 
וירוס קטן לימד אותי :
חייבים לחיות את ההווה , 
חייבים לנצל כל דקה שעוברת, 
צריך להפסיק לומר , 
כשנגדל, 
כשהם יגדלו, 
כשנרוויח, 
כשנוכל, 
פשוט תעשו עכשיו , 
מה הטעם להביא כל כך הרבה פרחים 
למי שכבר איננו, 
מה הטעם לומר 
שהוא או היא היו כל כך מיוחדים , מקסימים 
כאשר הם כבר לא יוכלו לשמוע 
אבא שלי היה דואג לומר לי תמיד ,

 " אם בא לך לעשות משהו אל תחשוב קום ותעשה 
גם אם זה נראה ממש לא הגיוני" 

יש משפט קצר שמחזק את 
המשפט של האבא היקר שלי
 " היה לי מפקד, חשב, היום הוא איננו " 
זמן טוב לעשות  Reset  ולתכנן מסלול חדש 
יש מסלול לפני הקורונה ויש מסלול אחרי הקורונה 

הזמן הכי טוב להתחיל לחיות , הוא עכשיו

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,