אני אטפל לך בדירה, אני גם אשתף פעולה

אני אטפל לך בדירה, אני גם אשתף פעולה

לקוחות יקרים מוכרי הנכסים
עשו טובה לעצמכם
ותיפרדו מאלה שאומרים
אני אטפל לך בדירה
אני גם אשתף פעולה
ואל תדאג אחי היקר,
כל מה שאני מבקש זה שרק שתסכים
אני אטפל לך בנכס בבלעדיות
אתה לא צריך לחתום על כלום
אפילו לשלם אתה לא צריך
אני כבר אקח מהקונה...

אז אל תדאג גבר
יש לך עסק עם גבר
שרוצה לבקש אבל פוחד
שתגיד לו לא,
שתכעס, שתברח, שתצרח,
ולכן הוא ממציא שיטה משלו
שיטה מוכחת
סליחה השיטה ששווה לתחת .
ואתה הלקוח המוכר
חושב שעשית את עסקת חייך
הפכת בין לילה סוחר
מספר לכולם
שיש לך מתווך בחינם
כזה גבר שלא רוצה כלום
והנה הנה מבחינתך הכל סגור.
בינינו לקוח מוכר נכס יקר
האם לא חשבת לרגע
שמתווך שעובד חינם
לא יכול לשתף פעולה
כי הוא לא מרוויח
לא יכול כל כך בפרסום להשקיע
כי אפילו מעט הוא לא מרוויח .
ואם יש לי אני המתווך לקוח ש מחו"ל הגיע
ודווקה דירה כמו שלך בא לו להריח
כשאני פונה למתווך שלך הגבר
ומבקש ממנו לתאם לנו פגישה הערב
אומר לי הגבר
תקשיב אני לא יכול לשתף איתך פעולה
כי מהלקוח שלי אין אפילו אגורה
אולי נעשה ביחד קופה
ותן לי אתה חצי משלך
ואני דרכך אשלים הכנסה
כי אני סתם מתווך גבר קטן ופחדן
שלא מסוגל לבקש אפילו משהו קטן .
ואתה בעל הנכס בטח יושב בספה ושואל
היכן נעלם המתווך השומם
שהבטיח הרים וגבעות
וביקש לקבל בלי כסף בלעדיות
ואני הייתי לארג׳ והסכמתי
ואני הגבר בטוח אזרוק לו משהו
אני לא ביץ
אני אשלם משהו למרות שאני לא חייב .
לחצו כאן לצפיה בסרטון הנוגע בנושא
אני מחליט להרים את הטלפון ולבדוק מה קורה
הלו גבר
מה איתך
האם משהו לא בסדר
איפה אתה ידידי ?
תראה, תשמע
כחלון האיש ממש משוגע
הלקוחות ברחו
הקונים התבדו
זוגות הצעירים פינטזו
בקיצור השוק חלש
והביטקויין אל חשש
סיפורים סיפורים
ובלה בלה בלה
אז לקוחות מוכרי נכס יקרים
שימו לב שאתם אלה ששמים מקל בגלגלים
אם באמת אתם רוצים למכור
וגם אתם בטח רוצים מחיר טוב
ושיהיה כמה שיותר מהר
אז תחשבו טוב טוב
וקחו לכם מתווך מקצוען
מתווך אמיתי ולא מתווך פחדן
כזה שלא פוחד לעבוד
כזה שלא פוחד לבקש עמלת תווך מלאה
כזה שיש לו ביצים וכבוד
שיכול ומבין שאם משלמים
אז את הנשמה נותנים
עושים שתפ עם כל מבקש
בלי טריקים בלי שטיקים
בלי קופה משותפת
בלי שקרים ותרוצים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,