שלום זה בקשר לדירה

לקוח שמתקשר למודעה, שלום זה בקשר לדירה

היי זה בקשר לדירה אפשר פרטים? 

מקבל פרטים
קובע פגישה
מגיע לפגישה
מסרב לחתום
לא מכניסים אותו לדירה
והוא הולך עם משפט סיום
תראה המחיר שהם מבקשים 1,960,000 ₪ זה לא ריאלי
אם תסגור לי ב 1,8 אשלם לך משהו .
ביייי
אחרי חודש מתקשר
תקשיב יש לי לקוח לדירה שלי
נראה לך שהם יסכימו ל 1,8 ?
אני:
תגיע
תחתום
תראה
תציע
אני אבדוק.
הוא:
קודם תבדוק
אם יסכימו
אבוא
ואתן לך משהוא.
לאחר 2 חודשים
הלקוח המדובר מתקשר שוב
"יש לי לקוח חם רציני"
מעניין למה דואגים לציין רק
לקוח חם
לקוחות חמים
פשוט אפלייה
לאחר 3 חודשים מתקשר מתווך לשת"פ
יש לי לקוח חם שיקנה את הבית המפורסם
המתווך נשאל מה שמו של הלקוח כדי למנוע כפילויות
תשובה :
הלקוח המדובר
מצטער מר מתווך הלקוח הנ''ל בקשר איתנו והרבה זמן
מסור לו שיתקשר,
שיבוא
שיחתום
שיראה
ועוד….
הלקוח מתקשר
תקשיב הוא אומר לי
תשמע טוב
יש לי לקוח רציני לדירה שלי
אני יודע שהם מנסים למכור הרבה זמן ולא מצליחים
אני יודע שיש בעיות בצוואה
אבל מה אגיד לך
אני מכיר את הבעלים ואני יכול לפנות אליהם
ראיתי מלא דירות אבל רק זו מצאה חן בעיני
אם אתה יכול לסגור ב 1,8 אבוא אליך .
מה אתה אומר הוא שואל?
תבוא
תחתום
תראה
ונדבר
תשמע הוא אומר לי
אני לא חייב לך כלום
לא חתמתי לך ואתה לא עשית בשבילי כלום
אני אנסה לדבר איתם לבד ואם אצליח לקנות את הדירה
אני לא חייב לך כלום.
מעולה אני אומר לו ונפרדים לשלום
שיחה קצרה לבעלים אני מפנה אותו לדוח ומודיע לו שעוד מעט יקבל שיחה מ…..
כדרכנו בקודש
אחת ל 3 שבועות מעבירים דוח עדכון לבעל הנכס הכולל את כל הפעילות
פרסום
לקוחות שהתקשרו כולל שמות
לקוחות שביקרו כולל שמות
מתווכים שהביאו לקוחות והשמות שלהם
שכנים ששאלו
לקוחות שסרבו לחתום
ועוד מהכל .
הלקוח שלנו מתקשר לבעל הנכס והנל אומר לו כך:
תקשיב טוב ידידי יש את …….. המתווך תפנה אליו מה שהוא יגיד זה מה שיהיה .
הקונה חוזר אליי ואומר תשמע אני לא יודע
מה אמרת לו
מה עשית לו
הוא שולח אותי אליך ואני הבנתי שנגמרה לך הבלעדיות.
טוב אז מה נראה לך הם ימכרו ב 1,8 יש לי לקוח רציני פוחד לפספס אותו
תבוא
תחתום
תראה
תציע
ונבדוק
סוף סוף אחרי 4 חודשים
הוא מגיע
הוא חותם 2 אחוז פלוס מעמ
הוא רואה
הוא מציע
ואנחנו מתחילים לעבוד.
נשאר שתאחלו לנו בהצלחה.
תודה, אבי בן ישי
נ.ב : הצטרפו למאות מתווכים שפתחו להם חינם כרטיס ביקור דיגיטלי
לחצו כאן להצטרפות
לכניסה חינם למאגר עצום של הדרכות בנדלן לחצו כאן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,