ארבע השאלות המופלאות שג'ים רון נהג לשאול אנשים:

שאלה ראשונה: למה?
למה לעזאזל צריך בכלל לעבוד?
למה צריך להחתים?
למה צריך לגייס נכסים?
למה ללמוד?
למה לעבוד?
למה צריך להגדיר מטרות?
למה צריך לעמוד ביעדים?
למה בכלל להיות נחמד?
למה לצריך ככ הרבה כסף?
למה לעשות 20 שיחות מכירה ביום?

ואז הוא הפתיע עם השאלה הבאה
שאלה שניה : למה לא?
למה לא תבדוק כמה נכסים אתה יכול לגייס בחודש?
למה לא תבדוק כמה אתה מסוגל להחתים?
למה לא תבדוק האם אתה יכול להגיע ליעד?
למה לא תבדוק אלו מיומנויות חסרות לך ולך ללמוד אותם?
למה לא תבדוק כמה נכסים תוכל למכור בחודש? ברבעון?
למה לא?
כל כך פשוט שקשה לתפוס
ואז מופיעה לה השאלה הבאה פנייה אישית
שאלה שלישית: למה לא אתה?
ואוו
למה לא אני
למה לא אני אגייס הכי הרבה נכסים
למה לא אני יעשה הכי הרבה עסקאות
למה הם יכולים ואני לא?
למה לא אני?
ואז מגיעה לה השאלה הרביעית ונותנת בראש
למה לא עכשיו?
למה לא עכשיו אתחיל לעשות שיחות מכירה?
למה לא עכשיו אצא לפגישות?
למה לא עכשיו אכתוב לי יעדים ומטרות?
באמת
למה לא עכשיו ?
הרי הזמן הכי מתאים והכי נכון זה עכשיו.
אז למה לא עכשיו?
אנחנו מתקרבים לפסח זמן של יציאה מעבדות לחירות
וחירות= חופש אמיתי
חופש אמיתי זה להיות מסוגל לעשות פעולות

שקשה לנו
שלא כל כך נעים לנו
ולא כיף לנו
חופש אמיתי זה לצאת מקיבעון ולהפסיק לומר,
יום אחד זה יבוא
העסקה עם ההוא תיסגר
השוק יתעורר
ועוןד כל מיני הבלים
עכשיו זו תקופה נהדרת,
ג'ים רוהן
יועץ מוטיבציה, איש עסקים וסופר 1930-2009

חג שמח
אבי בן ישי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,