האם את\ה מקבל עמלת תווך לפי מה שסוכם או שמעגלים לכם פינות ?

האם את\ה מקבל עמלת תווך לפי מה שסוכם או שמעגלים לכם פינות ?

לא אחת אני נתקל במתווכים שמקבלים חצי
או פחות מעמלת התווך שסוכמה איתם.
והתרוצים של הלקוח :
"בדקתי עם חברים לא שילמו יותר מ...."
"עורכת הדין שלי אמרה לי שמקובל לשלם x"
"אם לא מתאים לך אז אני לא אלך על העסקה"
"מה כבר עשית ? "
"על זה שלקחת אותי לשלוש דירות צריך לשלם לך ככ הרבה?"
ועוד ... ועוד .. תוכלו לרשום חוברת שלימה עם הסיבות.

רוב גדול של המתווכים ( לא אתם ) מיד נכנסים ללחץ ועושים הנחה
הם חושבים שזו התנגדות אמיתית ופוחדים לאבד את העסקה
ואז נכנסים לראש המשפטים המשוחדים לרעתינו .
המתווך מתחיל למלמל את הסיבות הנכונות להנחה שהוא מבצע
"עדיף ציפור אחת ביד מאשר 10 על העץ"
" אעשה לא הנחה וכך הוא יביא לי עוד מלא לקוחות"
" באמת מה עשיתי? כולה הלכתי איתו לכמה דירות"
" אני אוהב לקוחות מרוצים"
ועוד ועוד....
במשפט אחד
אם את אתה המתווך יודעים את העבודה שלכם כמתווכים שנלחמים על עסקה מצויינת ,
נותנים 110 אחוז על מנת למצוא עסקה הכי טובה ללקוח שלכם ,
עובדים בלי פחד שאולי העסקה תיפול אם תגידו שהמרפסת לא חוקית,
אתם בוודאי אנשים שמעריכים את עצמם נכונה , ולכן תמיד תבקשו ,
עמלה מלאה 
טיפ קטן
ומכתב תודה
אז חג שמח לכם אנשים יקרים
בהצלחה
אבי בן ישי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,