מי רוצה להיות מתווך נדל"ן? שיבוא

עברו אצלך עשרות אנשים שהגיעו על מנת להכנס לתחום הנדלן,

האם יש משהו שמשותף לכולם?
כמעט כולם רוצים להצליח ,
להרוויח הרבה כסף , ולחיות ברווחה כלכלית,
חלק קטן יותר זה מורים, שוטרים וכדומה
שיצאו לגמלאות ורוצים לנסות משהו חדש ומעניין .
עולם תווך הנדלן הוא עולם מרתק 
האם ניתן לעבור את מבחן המתווכים ללא קורס תווך?
אכן ניתן עי למידה עצמית,
מסגרת אישית מחייבת עם מעקב ודיון
על נושאים הקשורים לעולם התווך
מרתון מבחנים והסיכוי להצליח טוב יותר ,
צריך לקחת בחשבון שיש 4 מבחנים בשנה.

האם ללכת למכללה ואו לרשת תווך על מנת ללמוד למבחן?
שניהם בסדר
במכללה לומדים נטו למבחן וכולם שם לומדים לפני המבחן ,
ברשת תווך ניתן ללמוד למבחנים, להחשף לעולם התווך,
לפגוש מתווכים וותיקים וחדשים עובדים, ו
לראות מקרוב כיצד מתנהל משרד ועוד.........

אני רוצה לעבוד כמתווך,
אך אף פעם לא הייתי עצמאי ואין לי מושג היכן להתחיל.
מתחילים בלגבש החלטה בראש שזה התחום
אשר בו אני מעוניין להתפתח ולהצליח 
להבין שההצלחה שלי תלויה נטו בי
וכדי להיות עצמאי אני צריך לפתוח
תיק במע"מ, תיק במס הכנסה, לבחור לי את מנהל החשבונות 
להזמין חשבוניות קבלות וכרטיסי ביקור  
אני שוקל לעבוד בתווך במשרה חלקית האם אפשר?
יחידי סגולה מצליחים לעשות זאת מהצד
לדעתי זה נועד לכישלון לתווח הארוך
אדם שיכול להרוויח בתווך פי 3 או 4 או יותר מהעבודה שלו כשכיר
יכול לקרוא לעבודה שלו כשכיר צדדית?
הרי אם אני יכול לשלש את השכר שלי מדוע שזה יהיה צדדי .
נדרשת משמעת עצמית חזקה מאוד 
להיות מחוייב לכמות פגישות
להתכונן לפגישות כדי שהפגישות יהיו איכותיות, 
ולא רק כדי לסמן וי.
איכות וכמות הפגישות תקבע את ההצלחה שלנו 
אם נשב במשרד מול המחשב העיתון 12 שעות ביום
זה לא מה שיביא לנו את ההצלחה.
טרם פגשתי מתווכים שעובדים בזמן הפנוי שמצליחים ממש. 

עברתי את מבחן התווך עכשיו אני רוצה לדעת
מה היתרונות בלקיחת קורס בשווק נדלן?
הרבה חושבים שלעבור את מבחן המתווכים זה לדעת להיות מתווך טוב,
טעות.
מי שעבר את מבחן המתווכים של רשם המתווכים
זה כאילו שהוא עבר את מבחן התאוריה ברכב.
האם תסכימו לו לעלות עם רכב על הכביש?
או האם תעלו איתו לרכב?
או מישהו מיקירכם, תסכימו לו לקחת אותו איתו ברכב?
לכן מתווך חייב לעבור קורס במכירות,
תקשורת בן אישית,
שרות לקוחות,
משא ומתן, 
בקיצור אני רוצה לקחת לי מתווך ולעבוד איתו ולסמוך עליו 
לכן אני חייב לדעת שיש לו חלק גדול
מהדברים דלעיל ולא אחד שיודע רק את החוקים.
אז אחרי שעברנו את המבחן ועשינו קורסים של תווך מעשי,
מכירות תקשורת וכו
ולבסוף יוצאים לשטח לפגוש לקוחות ,
רק עכשיו מתחילה הלמידה האמיתית.
היום כל שנה נבחנים כ 8000 איש במבחן המתווכים 
אם הייתי יכול לשנות את השיטה ולהמציא מבחן קבלה למבחן המתווכים,
אשר יכלול תרגיל אחד והוא  
"צא לגייס שני נכסים בלבד כמובן עם חתימה על טפסים"
מה לדעתכם היה קורה?
היינו רואים נשירה של כ 7500 נבחנים כל שנה 
אבל המדינה אוהבת כסף
וכסף זה צבע שמייצרים איתו מראות (אספקלריה) 
לכן מי שאוהב רק כסף רואה רק את עצמו ,
תעשו חשבון קל 8000 נבחנים בשנה
כל אחד משלם למבחן בלבד 450 ש"ח

התוצאה
3.6 מליון שח בשנה רק תשלום למבחן 
אחוז גבוה עובר את המבחן כי זה רק ידע ,
מבחן אמריקאי הבנוי מ 25 שאלות
מי שענה נכון  על 15  שאלות עובר את המבחן .
אז יש לנו כ 7000 מתווכים חדשים
אשר נדרשים לשלם אגרה של כ 800 ש"ח
כבר לא בא לי לעשות חשבון פשוט מרגיזזזזזזז 
יוצא אם כך
כול מי שיש בכיסו 450 ש"ח יכול לגשת לעבור את המבחן 
של רשם המתווכים
ואם ירצה בסופו של דבר להיות מתווך העובד לפי החוק
יוסיף עוד 800 ש"ח אגרת רשיון.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

האם עדיף ללמוד לבד מהנסיון תוך כדי עבודה ?
אפשר ללמוד מהנסיון אבל זה כרוך בהרבה מכות ותלוי כמה כסף,וכמה יכולת סיבולת יש לך 
מפני שזה לוקח הרבה יותר זמן וכואב, עדיף ללמוד מנסיונם של אחרים שעברו נסיון לא קצר ויודעים כיצד לעשות זאת טוב יותר.

האם העבודה בתווך מתאימה לסטודנט?
זה מחזיר אותי לשאלה של מתווך שרוצה להפוך את העבודה בתווך כעבודה צדדית.
יחידי סגולה מצליחים
אתה למעשה עצמאי,הקובע את לוח הזמנים שלו,כמו שאמרנו לעיל משמעת עצמית חזקה .









בהצלחה 
אבי בן ישי  2017 אוקטובר 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,