היום אין לי ככ מה לכתוב

היי חברים
היום אין לי ככ מה לכתוב
לכן לא אכביר במילים
טעות גדולה להבטיח ללקוח משהו
שאין לנו שליטה עליו,
וכול זאת כדי שיתנו לנו לטפל בנכס שלהם .
בסופו של התהליך העסקה מתבצעת
אבל לא כפי שהבטחנו, וכדי לשלם לנו כמה שפחות
מזכירים לנו שלא עמדנו במה שהבטחנו
וכמו בכול סיפור כזה הסיום מתיש, ולא נעים. (מגעיל)
אתה אמרת, אתה הבטחת ועוד....

הנושא השישי היום הוא כיצד להיות מדוייק וברור יותר? 
מתוך שיחות אימון למתווכים 
לכניסה בחינם לחצו כאן
דוגמאות:
* אני יכול למכור לך את הבית ב x
* תן לי חודשיים, חצי שנה ואני מוכר לך
* אם תתן לי בלעדיות אני בטוח מוכר
* ועוד מלא מלא הבטחות שאין לנו שליטה עליהם
אנחנו יכולים להביא את הלקוח
אנחנו יכולים להציע לו לקנות
אבל אם הוא יקנה או לא אין לנו שליטה .
לכן הזהרו
כללים נכונים לחיים ולעבודה בתווך נדלן.
אל תתחייבו על משהו שאין לכם שליטה עליו
היו ברורים
היו מדוייקים
ודאו שכול הצדדים מבינים את הכוונות שלכם
צעקו את גובה העמלה כדי שכולם ישמעו

רשמו אותה בטופס
אל תגידו
נסתדר,
אל תדאג,
נגיע לנהר ונחצה אותו,
ועוד ......כל מיני שטויות
עד כאן
בהצלחה
אנשים יקרים.
בשבוע הבא אשלח תכנים נוספים
במידה ונושאים אלו אינם רלוונטיים עבורך
ניתן לבצע הסרה בלחיצת כפתור בתחתית ההודעה
,
אבי בן ישי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בלעדיות - מקסימום מחיר - מינימום זמן - ללא כאבי ראש!

כל הכבוד אבי התפקיד שלך לעשות, לשאול, לנסות,